BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kan dit zomaar?E-reader

Bijdrage door gebruiker
01-11-2010
4 reacties
Ik heb half september bij e-readers,onderdeel van coolblue een i-rex 800 e-reader gekocht,de eerste deed het niet,werd omgeruild,kreeg nummer 2 die liet zich niet kalibreren,weer terug,dezelfde werd me weer retour gestuurd,dus weer terug,dacht toen ik bestelde dat ik hem mooi had voor de vakantie,die niet doorging,zou vandaag zijn dus
Ik heb al gezegd om anders de koop maar te ontbinden als ze geen werkend apparaat kunnen leveren
Maar dan komen ze met het verhaal dat tussen het omruilen en het retour zenden van apparaat 2 meer als de wettelijke 2 weken zitten,logisch,hij is in die tijd nog eens retour geweest,apparaat kost bijna 500 euro,moet ik dit pikken?
E-mails worden ondertussen niet meer beantwoord
Wie weet raad?
De garantieperiode loopt wel mooi door,maandag ga ik het ziekenhuis in,ben ban nog altijd zonder e-reader
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.