BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan dit zomaar ?

Bijdrage door gebruiker
14-05-2011
5 reacties
Anderhalf jaar geleden heb ik mijn internet abbonnement verhoogd naar 20mb. Al snel kregen we in de gaten dat internet langzaam bleef dus bellen. Blijkbaar kon de centrale kast in de wijk helemaal geen 20 mb aan en bleven wij 6 mb krijgen terwijl we betaalden voor 20 mb elke maand. De internet kaart in de centrale kast zou vervangen worden en dan zou alles goed zijn. Internet bleef echter traag en de interactieve tv bleef ook uitvallen. Dus maar weer gebeld , zelfde verhaal maar als alles eindelijk goed zou zijn dan zouden wij het verschil terug krijgen. Ong 2 weken geleden weer gebeld. Nou das raar mevrouw maar de kaart is al vervangen. Ow ik zie het al de lijn is nog niet gereset. Doe ik nu meteen even en ik stuur U ook een nieuw modem. Als Alles dan op snelheid is moet U even bellen met afdeling factuur dan zal het verschil van ondertussen anderhalf jaar gecrediteerd worden. Dus vandaag weer gebeld. Inderdaad eindelijk 20mb internet. Dus doorverbonden met afdeling factuur die mij ijskoud verteld dat ze maar 2 maanden mogen crediteren en ik dus 100,= euro terug krijg. Nou nee want 15 maanden x 25,= is volgens mij 375,= . Klopt mevrouw maar meer dan 100,= word het niet.... Dus hebben ze mij willens en wetens al die maanden 25 euro per maand teveel laten betalen omdat ze wisten dat ze het toch niet terug gingen betalen. Kan dit zomaar....???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.