Op 29 april 2017 heeft mijn zoon bij Coolblue een Samsung S8 gekocht. Helaas is hij hier binnen een weekmee uitgegleden en was het scherm een beetje beschadigd, maar verder was er niets aan de hand met de telefoon. Op 25 augustus deed de telefoon opeens niets meer. Deze toen ter reparatie aangeboden bij Coolblue. Kreeg na enige tijd bericht dat de telefoon total loss en kon kiezen of hij de telefoon retour wilde of niet, dan wel de onderzoekkosten van € 40 voldoen. Uiteindelijk zijn de laatse vervallen en is de telefoon retour gekomen, maar deze werkt dus niet. volgens mij voldoet Coolblue niet aan zijn garantievoorwaarden. Ik vind dat zij een nieuwe telefoon moeten aanbieden eventueel onder aftrek van de reparatiekosten van het scherm. Zij hebben nog wel voorgesteld om de telefoon bij Samsung zelf ter reparatie aan te bieden de kosten zijn dan voor eigen rekening, ik vind dat zij die kosten dan op zich moeten nemen. Zij maken gebruik van het reparatiebedrijf Dynafix, dus niet de officiële fabrikant. Kunnen zij dit zomaar doen?