Ik kreeg telefonisch een aanbieding van UPC voor kabeletelefoon. Op 16 november is mijn kabeltelefoon aangesloten en de KPN aansluiting afgesloten. Er kwam echter geen geluid uit de telefoon. Ik heb via het internet een paar keer klachtenformulieren ingevuld. De klachtentelefoon een keer of 6 gebeld. Een afspraak gemaakt voor de storingsmonteur die op maandagmiddag zou komen, daarvoor had ik vrijgenomen. Toen ik donderdag thuiskwam lag er een briefje in de bus dat hij was langsgeweest en dat hij me niet had thuisgetroffen. Ik heb dus nog steeds geen telefoon via de kabel, maar ook geen telefoon meer van KPN. Wat zou ik moeten doen om die telefoon aangesloten te krijgen?