Ik heb al 6 jaar internet via de kabel.Mijn provider is Kabelfoon uit Naaldwijk (z-h).Tot 14 dagen geleden was ik daar heel tevreden mee.Maar sinds 1 januari heeft kabelfoon wat aanpassingen doorgevoerd zoals: Fair Use Policy i.p.v. maximale download per maand.U begrijpt het misschien al , al die "goedkopen" abbonees laten nu dus de pc dag en nacht downloaden en dit gaat ten koste van de ruimte op de kabel.Zodoende gaat mijn downloadsnelheid behoorlijk omlaag,Maar ik betaal wel voor snel.
Aangezien er een Fair Use Policy van kracht is geworden en ik voorheen databundels kon kopen heb ik dit in december ook gedaan.Dit moest voor minimaal 2 maanden.Maar op 31 december is er beslist dat dit 3 maanden is geworden.Zit er nu aan vast tot en met maart.En dat noem ik geen Fair Use Policy meer.Dit is onnodig geld uit iemand zijn zak kloppen.
Gelukkig ben ik niet de enige die klaagt over zijn/haar download snelheid , dit blijkt wel uit een forum wat hierdoor is ontstaan.Maar als kabelfoon adverteerd met een te halen snelheid zijn ze toch ook verplicht dit te leveren?
En als je de helpdesk belt , zijn ze er mee bezig en kennen ze het probleem.Maar ze zijn al 14 dagen bezig.