Ik heb in september 2006 een laptop van het merk benq siemens gekocht met 2 jaar garantie. In deze twee jaar is hij twee keer kapot gegaan met dezelfde klacht( wil niet meer opladen). nu vier weken na de garantietermijn heb ik weer dezelfde klacht. Contact gehad met benq en die geeft aan dat ik pech heb en de eventuele reparatie volledig moet betalen. Ik ga hier niet mee accoord en de winkel waar ik hem heb gekocht geeft ook alleen maar aan dat ik maar een brief moet schrijven naar hun serviceafdeling.Dit kan toch niet volgens mij??