Wij hebben een probleem bij het willen bekijken van het nos-journaal. De internetverbinding wordt verbroken (ook bij andere videos soms het geval) Wie o wie weet de oplossing, de nos niet denk ik want die reageert niet op mijn vraag. Bij voorbaat mijn dank