Laatst zag ik op een tv reclame van Jamba een mooie wallpaper en ik en deze bestelde ik.Na een antal sms jes van Jamba bleek dat deze het niet deed op mijn telefoon terwijl het toch een vrij nieuw toestel is.Nou jammer dacht ik rond de 2euro kwijt pech.Maar nu krig ik elke 2 wekensms jes dat mijn tegoed is opgewaardeert en dat ik 2 nieuwe papers kan downloaden.Kortom een abonnement die ik helemaal niet wil.Ik heb deze dan ook direct geanuleerd tenminste dat dacht ik maar ik krijg nog elke weekde zelfde sms jes.Ik probeerde de helpdesk te mailen maar ik kreeg de mail op geen mogelijkheid verstuurd.Ja je kan ze ook bellen maar dat kost natuurlijk weer een fortuin terwijl ik nu al meer dan 10 euro kwijt ben aan niet gebruikte diensten.IK heb ze nu gemailt op een andere mailadres en ik hoop dat het rechtgetrokken wordt.Ik heb hier alleen een hard hoofd in ze zullen het abonnement wel stopzetten maar terugbetaling?Als ze al reageren op het mailtje!Krijg ik geen reactie van Jamba laat ik het er zeker niet bij zitten.Als er meer mensen zijn met dit probleem hoor ik dat graag.En voor mensen die een wallpaper willen pas op kost je meer dan 2 euro.