Ons wooncomplex heeft 3 personenliften en 1 autolift. Er is in elk van de 3 pers.liften een analoge aansluiting voor een hulplijn bij storing. In de autolift zit ook een lijn verder zit daar ook een adsl verbinding voor de lift op afstand te kunnen resetten enz en een camera.
De lijnen betalen we het hele jaar door, is het nu niet mogelijk met een andere aanbieder of een techn aanpassing cq verandering bijv. met minder lijnen te werken? Nu betalen we veel geld het hele jaar door.