Na een zeer chaotische start (dossier van meer dan 80 pagina's en excuses van Hetnet!!!!) van mijn ADSL-abonnement bij Hetnet in okt.2005 loopt alles prima.
Totdat....ik via mail op 17-10-06 een eenvoudige vraag over mijn abonnement wilde stellen. Tot heden nog geen antwoord! Wederom werd ik geconfronteerd met een Helpdesk die een service biedt die elke omschrijving van het begrip "service" tart. Anderen hebben op dit forumdeze wantoestanden beschreven, kortheidshalve sluit ik me volledig aan bij alle gemelde wantoestanden. Ze zijn allemaal waar en voor de liefhebber heb ik nog wel een tig-tal aanvullingen beschikbaar.Ongeloofelijk dat zo'n organisatie mag blijven funktioneren binnen de KPN.
Inmiddels besloten om naar een andere provider (xs4all ook van KPN) te gaan en dus zelfsbereid om meer te betalen. En dat alleen maar om gevrijwaard te worden van die verdomde helpdesk met zijn idiote beltarieven en het catogorisch weigeren om op via mail gestelde vragente reageren.Helpdesk: "ja, we hebben het nogal druk met de klachten" !!!!!!
Mijn abonnenment loopt tot 7-12-06 en zal naar alle waarschijnlijkheid stilzwijgend verlengd worden met nog 1 jaar omdat de opzegtermijn van 1 maand jammergenoeg, verstreken is.
Concrete vraag: is dit dis-functioneren van de servicedesk reden om per direct mijn abonnement op te zeggen? m.a.w is er juridische grond om per direct mijn relatie met ditgedrocht te beeindigen?
Bij vorobaat dank!