BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is KPN verplicht een BKR toetsing vooraf te vermelden?

Bijdrage door gebruiker
04-08-2010
4 reacties
Ik ben door een medewerker van KPN lastig gevallen, deze belde mij op of ik niet een abonnement wilde afsluiten.
Na lang heen en weer, heb ik toch besloten een abonnement te nemen, omdat het T-mobile netwerk bij ons in het dorp heel erg slecht is.

De medewerker deed mij geloven dat ik binnen 4 dagen een pakketje zou krijgen van KPN en dat ik mijn abonnement bij T-mobile maar alvast moest opzeggen.

Nu krijg ik 5 dagen nadat ik het abonnement heb opgezegd een mail van KPN dat zij het contract niet willen afsluiten omdat ik een registratie bij BKR zou hebben.

Dit is niet zo, en nu moet ik om dit te bewijzen geld geven aan BKR (samenwerking door deze 2 partijen?).
Het enige wat er staat is dat ik een mobiel abonnement, hypotheek en een creditcard heb! Zoals, volgens mij 75% van nederland!

De medewerker heeft mij niet in kennis gesteld van het opvragen van MIJN gegevens, volgens mij mag dit niet zomaar. Als ik tenminste diverse artikelen van wet persoonsbescherming moet geloven!

Ik heb nu dus een probleem wat door KPN is veroorzaakt, ik heb aan het einde van de week geen mobiel abonnement meer.

Ik wil dat KPN dit oplost en MIJN gegevens die zij in bezit hebben aan mij toe sturen!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.