goedemiddag,,
ik heb een vraag over het sms dating via de televisie sávonds na 24u
ik sms nu met een dame en wil een date met haar maar nou is mijn vraag of dit allemaal wel echt is en dat ik niet aan het lijntje gehouden word door zovaak mogelijk te smsen,,,
ik sms naar 2120 en de dame in kwestie zegt ook dat zei moet betalen voor een sms maar is die dame dan niet in dienst van desbetreffende sms site ofzit zei in dezelfde situatie als ik?ik ben namelijk wel seriues met een date bezig die ik met haar wil
ik wil dit graag weten of dat ik niet voor jan met de korte achternaam sms en me scheel betaal aan de kosten daarvan
alvast bedankt
Paddy38