Momenteel heb ik een simonly abonnement van KPN. Ik ben jarenlang trouwe klant, echter nu mijn GSM de geest heeft gegeven krijg ik als enige optie om een toestel te kopen omdat KPN het contract niet mag/kan/wil openbreken. Ik zit nu dus met een GSM die niet meer werkt en waarvan notabene de batterij is opgezwollen. Maar ik betaal wel elke maand €20,= voor een dienst waarvan ik geen gebruik kan maken. Naar mijn mening blijven ze op die manier civielrechtelijk in gebreke.