Ik heb laatst een tip gekregen over een sitewww.cigarom.comDit is een site waar je heel goedkoop sigaretten kunt bestellen. De sigaretten worden uit roemenie gehaald, je betaald zelf de portokosten, bedrag maak je over op nederlands girorekeningnummer. Is dit veilig, heeft iemand hier al ervaring mee? en is dit niet illegaal??