BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is dit terecht van Hollandsnieuwe

Bijdrage door gebruiker
13-09-2015
5 reacties
ik heb 3 maanden geleden bij Hollandsnieuwe een Apple 5 s met abonnement aangeschaft, nu geeft deze regelmatig aan " geen service". In overleg met HN deze naar Belcompany gebracht, na 2 x terug brengen geen resultaat.
Kontakt opgenomen met HN en die doen er niets aan, zeggen breng hem maar naar een Apple store, ik woon in zwijndrecht en alleen een fiets, de dichtsbijzijnde store is Den Haag.
Maak HN zich er makkelijk vanaf.? En mag HN dit ?? Zei zijn mijn leverancier via Belcompany..
Welke stappen kan ik ondernemen.? In ieder geval NOOIT meer HN .!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.