Ik heb sinds januari 2005 een laptop van Packard Bell uit de H-serie. Deze laptop was niet goedkoop omdat ik er een wildedie veel kon + wat jaartjes mee zou moeten gaan. Helaas heb ik er sinds het begin al problemen mee.Gelukkig heb ik er de extra garantie bijgekocht.In het eerste jaar heb ik de laptop zeker 10 X opnieuw moeten masteren omdat er weer iets mis was, bijvoorbeeld geen geluid, het missen van software, het niet meer kunnen vinden van de cd-romdriver enz... Na een klachtenbrief en dreigen met Kassa hebben ze hem toen eindelijk laten opsturen en nagekeken. Er is toen een nieuw moederbord en een nieuwe cd-romstation ingekomen. Toen deed de laptop een half jaar wat die hoort te doen. Toen kreeg ik een foutmelding met daarna steeds een zwart scherm. Ik heb hem weer moeten opsturen. Het bleek weer het moederbord te zijn. Ik ben mijn laptop 4 weken kwijt geweest voor reparatie. Ze hebben er dus weer een nieuw moederbord ingezet. Ik blij en dacht weer vooruit te kunnen. Maar na een dag goed te functioneren kreeg ik weer een foutmelding en zwart scherm. Dit keer zou het volgens de helpdesk windows zijn of de harde schijf. Ik heb hem dus nu een paar dagen geleden maar weer opgestuurd. Langzamerhand ben ik echt het vertrouwen in deze laptop kwijt. Is dit normaal? Zou ik een ander model laptop kunnen eisen?