Telkens krijg ik zulke rare antwoorden. Zoals op mijn freelance vraag van hell-rider (Vraag het je partner). Waarom is dit. Ik weet dat ik maanden geleden heb gevraagd hoe een firewall technisch werkt (geen antwoord gekregen, helaas). Ik lees veel vragen, beantwoord er weinig omdat ik het antwoord niet weet. Ben ik met die ene vraag persona non grata geworden? Wil nog steeds weten hoe het technisch zit met die firewall. Heb een beetje het gevoel gekregen dat ik hier niet meer welkom ben. Waarom dan?