BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is dit acceptabel ?

Bijdrage door gebruiker
23-06-2011
14 reacties
Ik heb vorige week op de website: Bol.com een harde schijf van 500gb gekocht ( 18,99€ wat spotgoedkoop is). Nou was de levertijd 3-5 werkdagen. Op woensdag 22-6-2011, de ( de 5de werkdag ) kreeg ik een mail on mijn box van bol.com met de mededeling dat de levertijd helaas niet gehaald kan worden. De verwachting is dat het product voor 1 juli bij u is. Wordt er gezegd.
De volgende dag krijg ik een mail met de mededeling dat het product niet meer leverbaar is. Er wordt een smerig spelletje gespeeld, aangezien de kans groot is dat de prijs van 18,99€ een fout was, en dat het op er op deze manier voorkomen wordt dat het product tegen verlies wordt verkocht.
De klantenservice kon mij alleen melden dat: " het product niet meer leverbaar is " en vervolgens werd bot de telefoon opgehangen.

Dit is natuurlijk geen klantenservice en totaal niet acceptabel
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.