BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is de klantenservice van Orange net zo klantonvriendelijk als andere providers.

Bijdrage door gebruiker
03-04-2008
1 reactie

Door een defecte livebox (kan gebeuren) ben ik geconfronteerd met veel ergernis en hoge kosten die niet vergoedt worden door Orange. Hieronder mijn verhaal aan Orange:Klacht: Door slechte of helemaal geen training viel mijn livebox op 27 maart steeds weg. Vast telefoneren was dus ook niet mogelijk. Met mijn prepaid telefoon 0900-9515 gebeld maar voor ik het probleem kon voorleggen was ik zo door de menu's en door de medewerker aan het lijntje gehouden (daar heeft hij opdracht voor) dat ik door mijn beltegoed heen was. Eerst weer opwaarderen en dan maar weer bellen.Natuurlijk weer eerst die GGRRRRRRuwelijke menu's doorworstelen en het verhaal opnieuw proberen voor te leggen. De medewerker die ik toen aan de lijn kreeg meette 70% signaalverlies (toen ik weer heel even verbinding had) en het speet hem, dat hij GEEN oplossing kon bieden. Het enige wat hij mij kon adviseren was het bellen van Guidion Nederland. Alleen een expert kan vaststellen, dat mijn livebox defect was. Dat ik hem dat al had verteld werd niet geaccepteerd. Daar kon ik het dus mee doen. Totale mobiele telefoonkosten € 22,00. Omdat ik geen keus had heb ik Guidion er maar bijgehaald. Deze constateerde natuurlijk hetzelfde. Alleen was 1 kort telefoontje van hun zijde voldoende om Orange te overtuigen en werd mij een nieuwe livebox toegezonden. Totale kosten van Guidion €32,00. Ik heb 5 volle dagen NIET kunnen bellen en internetten. Hiervoor wil ik ook schadeloos gesteld worden. Dat een modem na 2 jaar en 9 maanden zijn langste tijd heeft gehad kan ik accepteren. De oplossing die Orange mij heeft geboden is ONACCEPTABEL. Ik wil de gemaakte kosten vergoed hebben. Mobiele telefoonkosten 22,00; Betaald Guidion (klantnummer 1005206) 32,00;5 dgn geen telefoon en internet 25,00. Tot.79,00.Antwoord van Orange:Naar aanleiding van uw e-mailbericht moeten wij u helaas mededelen dat wij geen telefoonkosten die u maakt naar onze klantenservice vergoeden. Ook vergoeden wij geen kosten van derden. Een Klant die telefonisch met de Orange helpdesk contact opneemt, kan worden geconfronteerd met een wachttijd. Kosten die de Klant maakt om de helpdesk te bereiken komen voor rekening van de Klant.Met vriendelijke groeten,Orange Nederland Breedband BV

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.