BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Iphone 6 plus veelvoorkomende touchproblemen bij bol.com buiten garantie

Bijdrage door gebruiker
09-11-2016
5 reacties
Heb een Iphone 6 plus gekocht bij bol.com in 2015. Deze heeft veelvoorkomende touch-screen problemen, beeld flikkert, touchscreen reageert niet en klikt dingen uit zichzelf aan. Dus ik ben naar de apple-store gegaan, daar werd mij verteld dat ze dit al veel vaker hadden gezien en wanneer ik die Iphone in de apple-store had gekocht gewoon een nieuwe zou krijgen. Dus de beste man zei dat ik naar bol.com moest gaan omdat hij daar onder de garantie valt, omdat ik hem daar had aangeschaft. Ze hebben bij de apple-store een brief voor me gemaakt, dat dit probleem onder de garantie valt. Dus heb ik die mobiel samen met de brief naar bol.com gestuurd (2 weken terug). Kreeg na een paar dagen bericht dat het probleem onder valschade valt omdat er krassen aan de zijkant en op de achterkant zitten, maar mijn beeldscherm is nog schadevrij. Ben nu al anderhalve week bezig met bol.com en nu vragen ze om een schriftelijke verklaring van Apple, terwijl ik die al had meegestuurd. Maar om mijn mobiel terug te krijgen moet ik 20 euro betalen, en voor een nieuwe bijna 400 euro, terwijl dit gewoon een fout in de mobiel is en onder de garantie hoort te vallen.

hieronder nog een paar links waarin precies hetzelfde probleem wordt uitgelegd:
link 1link 2link 3link 4link 5



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.