BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Iphone 5 oplader Vodafone

Bijdrage door gebruiker
07-03-2014
3 reacties
Beste heer/mevrouw,

In oktober 2012 heb ik een iphone 5 abonnement afgesloten bij Vodafone.

De oplader in het toestel is toen in april 2013 stuk gegaan. Het toestel is toen keurig omgeruild voor een nieuwe, helaas is in juli dat jaar de iphone opnieuw stuk gegaan met dezelfde klacht. Hij is toen weer keurig omgeruild voor een nieuwe. Het noodlot sloeg weer toe in november dat jaar toen is het toestel opnieuw stuk gegaan met dezelfde klacht en is het onderdeel vervangen.

Omdat ik in mijn 2e jaar zit is de aanbieder Vodafone verantwoordelijk alleen daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Zo heb ik telefonisch 4 keer contact met ze gehad, de eerste keer werd ik door gewezen naar Apple terwijl Vodafone verantwoordelijk is volgens de Europesche wetgeving. De 2e keer zou er een klacht worden opgesteld waarbij er naar oplossingen voor mij werden gezocht en daar zou ik een bevestiging van krijgen. De 3e keer belde ik op dat ik geen bevestiging had gekregen en zij de medewerker dat die nooit is gestart en dat ze niks konden betekenen. En de laatste keer werd er gezegd dat ik het maar moest aanbieden als reparatie want ze konden niks betekenen omdat het toestel was vervangen en dan de wettelijke 3 maanden niet gelden. Terwijl ik een mail heb van de Vodafone winkel in de buurt waar in staat dat het onderdeel is vervangen en niet het hele toestel.

Het probleem is niet de reparatie want ik ben verzekerd maar dat dit al de 4e keer wordt dat ik hem moet opsturen omdat, het oplaadpunt defect is.

Als consument wil ik graag een degelijk product en vind dat dit niet mag kunnen voor een product die in de winkel rond de 700 euro kost. Kan ik misschien op een andere manier iets van de abonnement verhalen ?

Alvast bedankt,

Jelle Huisintveld
Te Helmond
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.