BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

iPhone 4S

Bijdrage door gebruiker
07-01-2012
1 reactie
Hallo,

In december heb ik mijn abonnement verlengd i.c.m. een iPhone 4S.
Na 5 dagen kreeg ik een probleem met mijn toestel; ik kon tijdens het bellen niemand horen en diegene hoorde mij ook niet. Ik kreeg bij de winkel te horen dat de telefoon moet worden opgestuurd, en dat dit tussen de 3 en 6 !!!! weken kan duren.
Bij zowel de fabrikant, netwerkaanbieder als de winkel bij aanschaf van het toestel word naar elkaar gewezen.

Zelf ben ik van mening dat ik direct een nieuw toestel had moeten krijgen, aangezien dit toestel pas 5 dagen oud was.
Wat zijn mijn rechten? Wie weet welke weg ik moet bewandelen?

Alvast bedankt!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.