Tot mijn grote spijt ging een paar weken geleden, mijn iPhone stuk. Hij wilde niet meer opstarten en gaf bij herstel via iTunes " fout 21". Omdat ik via t- mobile 2 jaar garantie heb, en het toestel 14 maanden oud was, ben ik terug gegaan naar t-mobile. Naar ruim een week kreeg ik bericht, dat de telefoon vocht schade heeft. Daarop heb ik gelijk met t-mobile gebeld en gevraagd of ze een second opinion wilden doen, omdat ik me niet kon voorstellen dat er water in de telefoon was gekomen. Daarop kreeg ik het antwoord, dat ze er niet aan konden beginnen. Maar als ik de telefoon bij Apple zou laten controleren, en zij tot een ander conclusie zouden komen, dan zou t- mobile de telefoon als nog onder garantie maken.
Dus toen de telefoon weer terug was, heb ik Apple gebeld, en wat blijkt, ik kan mijn telefoon niet opsturen naar Apple, om deze te laten controleren. Er is 1 mogelijkheid, dat is een afspraak maken bij de Apple store in Amsterdam en daar een inspectie laten uitvoeren. Daarvoor moet ik dus een dag vrij nemen, en dan naar Amsterdam gaan, om het toestel te laten inspecteren. Aan reiskosten ben ik al zo'n €50,- kwijt, dan komen er nog onderzoeks kosten bij, en dan kost het nog een vrije dag!
Dus ik t-mobile weer gebeld, om te kijken of ik niet ergens bij mij in de buurt een second opinion kon laten doen. Maar helaas, zij wilden nergens aan mee werken!
Ondertussen was ik ook nog bij het icentre in Hengelo geweest, zij hebben even onder in de telefoon gekeken. Zij kwamen tot de conclusie, dat de indicatoren niet verkleurd zijn. Dus geen vochtschade!!
Je begrijpt dus dat ik erg pissig ben, ze geven 2 jaar garantie, maar als het er op aankomt, gooien ze het op waterschade.
Oja de reparatie laat t-mobile uitvoeren bij dynafix, de eventuele reparatie zou bij hun €240,- kosten. Als ik mijn toestel naar Apple stuur, ben ik voor €160,- klaar.
Ik denk er nu sterk over, om de telefoon maar naar Apple te sturen!