BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Inzicht in Vodafone dataverbruik

Bijdrage door gebruiker
29-06-2008
7 reacties

&ltsCRIPT language=javascript>Vodafone geeft al maanden lang geen inzage in dataverbruik. Daardoor is het vrijwel ondoenlijk om binnen de bundel te blijven. Vervolgens krijg je een ongespecificeerde en gepeperde rekening. Vodafone weigert de op deze slinkse wijze gedupeerde klanten te compenseren of anderszins tegemoet te komen en het kost velen teveel tijd en geld om (in een aantal gevallen voor de zoveelste keer) de Vodafone hindernissenbaan te moeten overleven.

Andere gedupeerden verzoek ik samen met mij een claim in te dienen. Voor meer info verwijs ik naar http://vodafone-klachten.blogse.nl

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.