Geachte lezers!
Als ik een e-mail tekst type, of ik gebruik de tekstverwerker dan gaan de woorden die ik typ ineens tussen een andere zinnen instaan dat is dus erg irritant bij het typen. Ik heb er nooit problemen mee gehad, het is van de laatste tijd Zijn er gebruikers die er ook last van hebben? En is er een oplossing voor?
Ik heb een Medion Laptop.
b.v.d voor een reactie
MvdM