BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internetproviders

Bijdrage door gebruiker
27-12-2008
2 reacties

Beste mensen van Kassa ik heb sinds kort een internetprovider en wel Telfort ik zou een aansluiting krijgen op 15 december 2008 voor internet en telefonie maar van dat alles niks bij Telfort de 16 gebeld naar Telfortweer niks 17/18/19/20/22 /23 december allemaal naar Telfort gebeld de 23 december kreeg ik internet maar dat was maar van korten duur om precies te zijn 3 uur daarna niks meer ik weer gebeld daar kreeg ik een verhaal te horen dat ze het gingen weer gingen uitzoeken ben al meer dan een week aan de gang met Telfort en ik wil er van Af nu heb ik een mail gestuurd naar telfort om het te beeindigen daar kreeg ik een mail van terug dat ze het weer gingen uitzoeken nu is mijn vraag kan ik het allemaal ongedaan maken met Telfort want Telfort is in gebreken gebleven er klopt heelemaal niks van bij Telfort Kan iemandt mij helpen met Telfort ik wil er vanaf Telfort komt niet na wat ze beloofen

Groetjes wil

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.