Sinds enige tijd kan ik op Internet niet meer doorklikken,ik krijg dan melding dat I.E moet afgesloten worden,foutnummer 0xc0000005. Ik vermoed dat het gekomen is door Kazaa (heb intussen mijn lesje wel geleerd)Ondertussen is mijn PC vermoedelijk virusvrijgemaakt maar blijf wel met de fout in IE zitten.Ik werk met XP home.Heeft iemand misschien een oplossing?
PS.Systeemherstel is geen oplossing want door de een of andere reden kan ik geen maand terug(vroeger wel)