Hoe zijn de ervaringen met Planet Internetplusbellen, deskundigheid helpdesk en klantvriendelijkheid ????Vanaf 22 mei 06 ben ik in de weer om het product Internetplusbellen aande praat te krijgen. Hoewel ik het heb laten installeren door KPN.2 maanden geleden hebben ze (planet.KNP) mij omgezet van ISDN nadigitaal (viod), vanaf dat moment ben ik niet meer telefonischbereikbaar.Antwoorden die je dan krijgt van de helpdesk zijn ver onderde maat.Bijv: Bellen lukt wel alleen als je down-upload is bellen onmogelijkgeworden: reactie van de helpdeks is dan ja dan moet je niet tweedingen gelijk doen. Het niet gebeld worden is uitgezocht door diverseafdelingen en niet opgelost, antwoord na een roep om hulp, het heeftgeen zin meer om te bellen want het probleenm kunnen wij niet oplossen,u melding word gesloten.Nogmaals gebeld een andere medewerker had de oplossing bel over 2 wekenterug als het niet is opgelost, 2 weken laten u wordt terug gebeld maarde wachttijd is 11 dagen zo kan ik nog meer voorbeelden noemen maar delijst wordt dan te lang. Inmiddels heb ik met pijn de handdoek in de ring gegooid en eenkabelbedrijf opdracht gegeven om mij aan te sluiten voor internet entelefoon.Opzeggen bij planet kosten ruim een uur bellen tegen 10 euro cent permin. Het resultaat u kunt niet direct stoppen want het contract looptnog tot mei 2007.2 Weken gelden een brief verstuurd naar de klantenservice om alsnog tevragen het contract per direct te ontbinden, want ze leveren niet watze beloven, ik nog heb geen reactie op ontvangen.InternetPlusBellen ComfortOnbezorgd bellen en razendsnel genieten van alles dat internet te bieden heeft.Ik heb het niet mogen ervaren.jan