Wat moet/kan ik nu nog doen?
In juni j.l. is mij internetplusbellen aangesmeerd. Nooit heb ik een akkoord afgegeven om deze mogelijkheid te installeren. Na een paar dagen kreeg ik een brief waarin ik gefeliciteerd werd met internetplusbellen. Gebeld met de mededeling dat ik dat niet wil, ze gingen het annuleren. Paar weken later kreeg ik een brief dat het installatiepakket over 2 dagen aangeboden werd. Gebeld: ik wil dit niet! Aanwijzingen gekregen om het pakketje terug te sturen. Dit dezelfde dag nog gedaan.Heel lang niks gehoord, totdat op 6 september j.l. mijn analoge telefoonlijn werd afgesloten. Zonder berichtje, zonder aankondiging. Mobiel gebeld: oneindig doorverbonden, 6 mensen aan de lijn gehad die niet wisten wat te doen. Sindsdien iedere week gebeld; ja mevrouw ik zie dat u al heeft gebeld, maar ik kan verder niets voor u doen. Het mailtje met annulering is naar de betreffende afdeling gestuurd, maar zij hebben een achterstand...
Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd, heb inmiddels al€30,- aan extra telefoonkosten gemaakt. Ze hebben ookzomaar €50,92 van mijn rekening gehaald voor 'breedbanddiensten' (die ze dus niet eens hebben uitgevoerd) en het ergste van alles is, dat ikinmiddels al anderhalve maand zonder een telefoonlijn zit, waar mijn 'hobbyshop' ook nog onder bekend staat.
Wat moet ik doen? Wie wil me helpen?
Karin Zwiers