Bij de kpn heb ik een abonnement internetplusbellen voor 10euro per maand.Nu kreeg ik 4 januari een brief van de kpn,dat dat abonnement is verhoogd naar 15euro per maand.Dan kan je ook gratis naar mobiele nummers bellen.Dit is voor mij niet interessant,omdat ik bijna nooit naar mobiele nummers bel.Kontakt gehad met de kpn hier over en gevraagd of ik het 10euro abonnement kan behouden.Dit was niet mogelijk. Nu vraag ik mij af, kan dit zo maar, dat de kpn bepaalt of ik ook 5euro p.m. voor mobiel bellen moet betalen, terwijl ik daar eigenlijk geen gebruik van maak.
.Graag zie ik uw reactie tegemoet.
b.v.d.
met vr gr
dhr Fokkema