Ik heb nu sinds 2 weken Internetplusbellen via Planet (dus via KPN) en alles werkt (eindelijk) goed. Mijn telefoonlijn is wel een tijdje afgesloten geweest hierdoor maar dat mag de pret niet drukken....
Nu heb ik van Planet een brief gekregen met een "activatiecode". Volgens deze brief zou ik na het activeren binnen het scherm "mijn gegevens" op www.planet.nl, de keuze "beheer telefoniegegevens" moeten zien. Ook zou ik op de webpagina Mijn KPN de keuze "Internetplusbellen" moeten zien. Wat ik ook activeer, wat ik ook doe, deze keuzemogelijkheden krijg ik niet te zien, zowel niet op www.planet.nl als ook niet binnen Mijn KPN. Ik heb inmiddels talloze keren hierover gebeld met de helpdesk van Planet (keuze 3 Internetplusbellen, dan wordt je doorgeschakeld met iemand van KPN) maar men is daar niet bepaald ter zake kundig. Het enige wat ik van hun krijg te horen is dat ik maar moet "afwachten" totdat het wel werkt. Dit vind ik niet een bepaald acceptabele reaktie maar goed....
Zijn er meer mensen die met dit probleem te maken hebben en die hier misschien een oplossing voor weten?