BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

INTERNETKOSTEN IN HET BUITENLAND

Bijdrage door gebruiker
13-09-2011
10 reacties
Onlangs bij T/Mobile een iphone 4 gekocht,Ben naar het buitenland geweest. Was mij echt nergens over verteld, over gebruik van internet op mobiel in buitenland. Totdat er een rekening van 356 euro werd geincasseerd. Ik vind het een rotstreek, heb nog het contract nagelezen, kan nergens iets vinden, over berekeningen hoge internetkosten in het buitenland! Op website staat wel een bedrag wat per mb verrekend kan worden.KPN heeft een goed systeem, zij beschermen hun klanten, mochten ze in het buitenland zijn, en internet gebruiken, hebben ze zowieso limiet van 50 euro, internet is dan niet meer mogelijk, tenzij, ze zelf deze activeren op webstie KPN. Vind het een rotstreek, ik vind providers moeten zowieso automatisch blokkeren voor internetgebruik zodra je voet zet in het buitenland. Dit is toch niet normaal,na wat ik heb gelezen op internet, mensen die rekening tot 45,000 euro hebben,man daar kun je een vakantiehuis mee kopen. Nu vraag ik me af of T-Mobile ook zo een waarschuwing systeem heeft? Heb deze namelijk niet ontvangen! Ik vind dat wat KPN doet, meerdere providers moeten doen. Ook al is de maximale limiet 50 euro, wat je dan kwijt bent.Maar, dan weet je dat. En wordt internetgebruik in buitenland automatisch voor je geblokkert. Andere providers kunnen wel internetgebruik blokkeren, als je een factuur niet hebt betaald? en anders?Ik hoop echt dat iemand mij kan uitleggen of ik hun aansprakelijk kan stellen, T-Mobile, ten eerste, mij is niks verteld over internetgebruik in buitenland, op de getekende kontrakt staat er ook niets vermeld, kan toch niet. ZO maak je er misbruik van.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.