Geachte heer/mevrouw,
Op 4 juli hebben wij voor onze zoon een Black Berry gekocht bij T-mobile prepaid met 3 maanden gratis internet.
Het is inmiddels 15 juli veel kosten gemaakt voor het bellen naar de klantenservice maar helaas nog geen internet.
Vorige week was er volgens de medewerkers een storing, maar deze is inmiddels opgelost. Hoe het nu verder gaat is ook voor de medewerkers van de klantenservice een raadsel.
Misschien nog maar even ± 5 werkdagen wachten, wellicht heeft u dan wel internet.
Het telefoonnummer van mijn zoon zal misschien wel handmatig moeten worden ingevoerd. maar wie dat gaat doen en wanneer kan ook niemand mij vertellen.
Het verzoek om de hele koop van € 199,95 en het verplicht opwaarderen van € 20,-- terug te draaien is ook niet mogelijk.
Met handen en voeten gebonden aan T-mobile maar service ho maar.
Bij het zoeken op internet blijkt dat wij niet de enige zijn die problemen hebben met T-mobile, dit is ook te merken aan de wachttijd bij de klantenservice die kan oplopen tot wel 35 minuten, maar daarbij kun je wel genieten van een verschrikkelijke bonk herrie.
U begrijpt het wordt er niet beter op.
Misschien kunt u ons helpen.
Met vriendelijke groet,
Angela Beers
( als we niet in gesprek zijn met de klantenservice van T-mobile)