Sinds kort hebben wij glasvezel van Delta - maar t is ene doffe ellende.
De monteur krijgt de tv niet aangesloten - dat ligt bij Delta zegt men als hij ze belt - wordt binnen een dag geregeld!
proberen we het de volgende dag maar helaas - weer lukt het niet - we bellen weer en er blijkt van het vorige telefoongesprek geen notitie gemaakt te zijn : maar: ze gaan aan de slag - als het vandaag niet lukt dan toch binnen 3 werkdagen. Dus we sluiten de andere provider nog maar weer even aan en proberen het nog 3 keer, maar helaas.
De telefoon: daar krijgen we zomaar een ander nummer voor toegekend en als we ons eigen nummer willen behouden moeten we inloggen op onze MijnDelta account - maar dat lukt dus ook niet - we hebben geen recht tot toegang tot die pagina.
Ik krijg een e mail adres toegekend maar kan dus niet inloggen want ik moet MijnDelta wachtwoord gebruiken en helaas: dat lukt dus niet. Terwijl ik daar nog nooit op ingelogd heb/ben! Ik zou dan toch zelf een nieuw wachtwoord aan moeten maken maar dat lukt ook niet.
Internet valt regelmatig uit - dan moeten we alles weer opstarten.
Ik krijg bericht op mn oude e mail adres dat binnenkort de rekening afgeschreven gaat worden want we hebben verbinding.......ja - met de klachtendienst - dus maar weer een klacht ingediend want ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat niet werkt.
Maken we weer een nieuwe afspraak met de monteur - kan pas 10 of 16 april. Dus al die tijd met deze storingen verder gaan......gelukkig zijn we nog niet afgesloten bij onze oude vertrouwde provider.
Vraagje: wat zijn mijn verplichtingen m.b.t. dit contract?