Sinds februari een alles in 1 pakket van Canal Digitaal besteld daar we toch al jaren het satelietpakket van hen hebben.
Het begon al dat we zelf achter onze modem/router aan moesten bellen (30 minuten a 0.15 ct) deze hebben we dan nog net op tijd ontvangen. Geinstalleerd en de dag dat we overgingen verliep alles op rolletjes.
De volgende dag begon de ellende de telefoon deed het niet meer en ook hadden we geen internet. Na twee keer bijna een 45 minuten in de wacht te hebben gehangen en drie terugbel afspraken te hebben gekregen die nooit nagekomen zijn deed alles het spontaan weer naar 2 dagen.
Echter nu begon het spelletje uitvallen en spontane resets van de modem/router. Dit gebeurt gemiddeld een 3 a 4 keer per dag. Als je de klantenservice belt van canal digitaal ( een geweldig menu met geen optie voor intetnet) Krijg je bijna elke keer te horen druk de resetknop maar in voor een 30 seconden dan moet ie het weer doen, wat meestal ook wel het geval is maar natuurlijk geen zoden aan de dijk zet. Op de website van canaldigitaal word vrolijk aangegeven "Doordat we samenwerken met KPN om internet te leveren is de verbinding ook erg stabiel." Helaas niet voor ons zijn er meerdere klanten van CD die dit probleem herkennen?
en is er een mogelijkheid door het niet deugdelijk kunnen leveren van een aangeboden dienst om uit het contract te komen?
PS een nieuwe modem/router is al geprobeerd zonder succes.
alvast bedankt voor eventuele reacties of misschien wel oplossingen