Dag,
Afgelopen weekend heb ik vista op mijn laptop opnieuw geinstalleerd m.b.v. de herstelschijf. Dit heb ik al vele malen gedaan zonder problemen echter nu heb ik het probleem dat internet zeer regelmatig weg valt de laptop geeft dan nog wel aan dat deze met de router is verbonden met signaalsterkte maximaal(groene blokjes).
Het modem en de router zijn niet het probleem omdat ik op de andere laptop en desktop wel internet heb draadloos.
Het probleem doet zich meestal voor tijdens het surfen als ik een andere site aan klik wordt deze niet meer geopend en als ik dan naar de startpagina ga kan deze ook niet meer geladen worden. Als ik dan de laptop opnieuw opstart of via het icoontje rechtonder draadloosnetwerk ip adres vernieuwen is er weer verbinding.
Ik heb alle beschikbare updates geinstalleerd.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
M.v.g. Sepke