Beste mensen,
Ik heb al eerder op deze site geschreven inzake KPN. Dit ging over het feit dat ik een week of 9 a 10 heb moeten wachten op de verhuizing van mijn InternetPlusBellen. Nu weer even iets anders van KPN:
Gisteravond toen ik voor mijn werk even iets op internet wilde opzoeken, schetste mijn verbazing echter dat mijn internet plat lag. Toen ik mijn vaste telefoontoestel even wilde controleren, had deze echter totaal geen kiestoon!
Het eerste dat ik vanochtend deed was natuurlijk contact zoeken met KPN. Aangezien de wachttijd per telefoon (mobiel uiteraard aangezien mijn vaste toestel het niet deed) ontzettend opliep heb ik vanaf mijn werk maar weer eens een klachtenmail gestuurd.
Hierin heb ik geeisd dat ze mij binnen 24 uur weer aan zouden sluiten, mijn mail door zouden sturen naar de directie (wat ik overigens duister inzie en totaal niet verwacht) en ik heb een vergoeding geeisd voor de tijd die ik buiten mijn schuld om, weer geen gebruik heb kunnen maken van internet, noch mijn telefoon.
Ook heb ik KPN medegedeeld, dat voor mij de maat nu echt vol is, ik ben echt razend..als je iemand van de klantenservice aan de telefoon krijgt smijten ze gewoon doodleuk de hoorn neer wanneer je naar iemands naam vraagt als ze je niet willen doorverbinden met de chef cq. directie, en dat ik contact zou opnemen met de programma's Kassa en Radar.
Bij deze mijn vraag dus hier op het forum.
Ik hoop dat er mensen zijn die zulks ook heeft meegemaakt/meemaakt met KPN, en graag goede adviezen.
P.s. Wel wil ik voor de duidelijkheid nog even stellen dat mijn factuur van KPN gewoon voldaan is.
Alvast bedankt.
Groetjes ChelzC