Sinds 2 maanden heb ik Internet Plus Bellen, geinstalleerd door een monteur van KPN. Sinds die tijd viel tijdens het bellen de lijn wel eens dood. Dit gebeurt meestal pas na 1 minuut bellen en ongeveer bij 1 op de 4 gesprekken. Vorige week was ik opeens helemaal niet meer bereikbaar, kon zelf ook niet bellen en ook niet internetten. (kreeg een scherm van KPN dat er eens storing was maar dat mijn Inetnetverbinding goed werkt.) Ik heb via de buren gebeld met de Klantenservice en deze adviseerde om even de stroom eraf te zetten en om download programma Kazaa eraf te gooien. Dit heb ik gedaan en even werkte het weer goed, maar even later was het weer mis. Weer gebeld met Klantenservice en deze meneer dacht dat mijn Experiabox te ver van de meterkast af staat. De box staat boven bij de computer en de lijn komt in de meterkast binnen. Is dat dan eigenlijk nietmogelijk? Kan het ook aan de telefoonkabel liggen? We hebben een telefoonaasluiting in de slaapkamer en vandaar doorgetrokken naar de computerkamer ernaast, maar de snoer gaat natuurlijk wel langs de muren, kan deze te lang zijn of van onvoldoende capaciteit? Klantenservice zou zorgen dat er een afspraak met een monteur gemaakt zou worden, wat tot op heden nog niet is gebeurd. Een ander probleem deed zich gisteravond voor. MIjn moeder wilde mij met haar vaste nummer bellen en kon mij niet bereiken. Zij kreeg steeds de ingesprekstoon, dus niet; u kunt gratis de 5 intoetsen etc. Wel kon zij mij op mijn mobiel bereiken. We dachten dat het aan mijn aansluiting lag maar na lang uitproberen enbellen naaren gebeld worden door andere mensen,bleek dat zij alleen mijn vaste nummer niet kon bereiken! De klantenservice gebeld en wat blijkt? Mijn moeder heeft de Experiabox ook al in huis maar nog niet aangesloten. In die fase is het mogelijk dat zij andere IPBellers niet kan bereiken! Ik vind dat zo raar. Heeft KPN dan al bepaalde voorbereidingen gedaan ivm de overstap naar IPBellen?