BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

internet+bellen KPN

Bijdrage door gebruiker
09-02-2011
5 reacties
Ik heb 14 november 2010 mijn abonnement telefonisch opgezegd en om een bevestiging gevraagd zie bijlage maar KPN blijft mij rekeningen sturen.
Wat kan ik hier aan doen.
P.S.dat omzetten abonnement heb ik niet om gevraagd,dat hebben zij er zelf van gemaakt.

kpn
De heer VOLAART
1IIIIIIIIIIIIIIhllllllllllllllllllllili
Ons kenmerk


Telefoon 0900-0244
Bijlage(n)
2
Geachte heer VOLAART,
Onlangs hebt u bij ons aangegeven dat u uw huidige abonnement wilt omzetten naar KPN E-Mail
Overstappen. Dat doen wij graag voor u. In deze brief informeren wij u over een aantal praktische zaken
rondom uw abonnement.
Wij voeren uw abonnementswijziging uit per 15 december 2010.
Op uw abonnementswijziging zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze zijn bijgesloten, maar
kunt u ook altijd raadplegen op www.kpn.com.
Vragen?
Als u nog vragen hebt dan kunt u deze via www.kpn.com stellen. Spreekt u liever een van onze
medewerkers van de KlantenService, belt u dan telefoonnummer 0900-0244 (€ 0,10 per minuut). De
KlantenService is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Directeur Klantcontact
Consumentenmarkt
Telefoon 0900-0244
KPN
KPN S.v.
(€0.10fmin)
Postbus 2547
Handelsregister
www.kpn.com
3500 GM Utrecht
K.v.K. Den Haag
nr 27124701
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.