BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internet abonnement opzegging

Bijdrage door gebruiker
02-05-2011
2 reacties
Goedemiddag,

Via deze weg wil ik jullie graag om hulp vragen. Er zullen vast mensen zijn die deze situatie al eens hebben meegemaakt.

Na ongeveer 4 maanden van op en neer bellen naar Speedxs is mijn internet nog steeds niet in orde. Ik heb modems gereset, modems verwisselt en de lijn is talloze keren doorgmeten. We hebben dagen zonder telefoon gezeten en weken zonder internet. Met alle goede wil van de wereld en ondanks de inzet van de helpdesk medewerkers is mijn geduld op.

Ik zit nu alweer twee weken zonder internet en wil het abonnement gaan overzetten naar iemand die wel stabiel internet en telefonie kan leveren. Maar u raadt het al: ik wordt aan bijna twee maanden opzegtermijn gehouden.

Ik ben niet van plan om nog veel langer te gaan betalen voor een product waar ik geen gebruik van kan maken. Daarom wil ik jullie vragen om tips of juridische onderbouwingen waarmee ik mij op kan beroepen, om mijn opzegging kracht bij te zetten en ervoor te zorgen dat een nieuwe leverancier alles zo snel mogelijk in orde kan gaan maken.

Met vriendelijke groet,
Leo
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.