Ik ben dus ook een van de vele mensen die nare ervaringen heb opgedaan wat instaweb betreft.Heb me op 27 maart 2006 aangemeld,heb daar ook van hun een bevestiging gekregen en wel per e-mail plus een wachtwoord,de dag erna heb ik me gelijk weer afgemeld per e-mail en heb daar ook het bewijs van.Maar nu komt het mooie ervan,kreeg ik pas later en wel op 11 mei een mail van hun dat ik aangemeld ben.En....daar snap ik dus helemaal niets meer van.Krijg dan ook met tussenpozen van een half jaar of een jaar van hun de melding dat ik €199,00 moet betalen.Heb nog geen seconde gebruik gemaakten ben zelfs niet eens ooit op die site van hun geweest,ken het helemaal niet.Mijn vraag is....wat moet ik nu doen.Ik ben niet van plan om voor iets te betalen waar ik nooit gebruik van heb gemaakt.Voor mij was het een onmogelijke zaak om er iets mee te doen en daarom heb ik me toendertijd ook de volgende dag afgemeld.Heb me zelfs niet eens ingelogd!En daarbij komt nog dat het volgens hun de eerste maand gratis was.Kunt U mij een duidelijk antwoord geven hierop? Met vriendelijke groeten en mijn hartelijke dank.