in oktober 2007 heb ik een QASHQAI besteld welke in maart geleverd zou worden , nu kreeg ik te horen dat er nog geen zicht was op de leverings datum wel kreeg ik te horen dat de QASHQAI nu 700 euro goed koper werd . op mijn overeen komst staat niets van een afleverings datum .maar de verkoper meldde mij dat hetlater afleveren ten kostte zou gaan van mijn inruilwaarde .ik zei dat ik hier niet mee akkoord zou gaan omdat ik hier niets aan kon doen mag dit zo maar graag hoor ik hier van graag antwoord