BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

INLOGGEN TELFORT MOBIEL WEER NIET MOGELIJK

Bijdrage door gebruiker
29-09-2009
16 reacties

Voor de zoveelste keer is het tot nu toe (voor mij 5 dagen) niet mogelijk in te loggen op mijn telfort/mobiel. Dit krijg ik te zien:Beste klant,wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Telfort B.V.Ik ben er nu helemaal uit! Slimme truc van Telfort . Als je dit als aanbieder een aantal keren per jaar doet, kunnen degenen die door hun belminuten heen zijn, niet checken hoeveel minuten ze van de vorige maand hebben kunnen meenemen. Dan gaan wij als klant de dure "buiten je bundel" minuten betalen.Dan loop je als aanbieder een paar keer per jaar toch aardig binnen!!!!.De rest van de site werkt wel, evenals de vorige keren toen telfort mobiel niet werkte. Met vr. groet,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.