ik probeer te dammen via internet, inloggen lukt maar dan moet ik via een portaal dat lukt soms.
vrijdagavond lukte het, maar tot mijn stomme verbazinng nu niet meer.
er is hier al geopperd dat dat ligt aan pop ups, maar hoe krijg ik die dan voorgoed weg?