BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING

Bijdrage door gebruiker
18-02-2012
6 reacties
Stel, je bent bijna 60, eigenlijk altijd aan het werk geweest, altijd keurig aan de verplichtingen voldaan, maar dan, dan gaat het mis, waarom, tja dat is een heel lang verhaal. Ga er maar van uit dat niets teveel is en er altijd een dialoog is met de betreffende bank cq instelling. Er ontstaat een achterstand in hypotheek, bellen, uiteraard, zorgvuldig je woorden kiezen, want je wil immers niet nog meer narigheid. Welnu, conform afspraak, eind december vorig jaar de achterstand ingelost en bovendien de termijn van januari ruimschoots op tijd betaald. Een telefoontje, een plaatselijke makelaar komt het huis taxeren, waarom is de vraag, ik weet van niets, de ING heeft opdracht gegeven. Kortom er dreigt een gedwongen verkoop, terwijl ik geen achterstand meer heb. Uiteraard bellen met de contactpersoon, tja, had u maar op tijd moeten betalen, dat is het geval meneer.......! Nu, 2 maanden verder, moet ik de rekening voor de taxatie, welke niet heeft plaatsgevonden betalen en word ik bovendien met gerechtelijke procedures bedreigt door betreffende bank! Ik ben het meer dan zat en zoek eigenlijk een podium om mijn frustratie te uiten! Zo langzamerhand is Nederland niet meer leefbaar voor de gewone, werkende man.
Groet,

Hans Langereis
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.