Ons sim-only abonnement bij Simpel wordt eind deze maand geindexeerd met 8,6%. Navraag leert dat Simpel deze mogelijkheid heeft op basis van de algemene voorwaarden. Het opzeggen is echter niet in redelijkheid mogelijk. Er moet namelijk een boete worden betaald gelijk aan alle resterende termijnen van het contract.
Zijn dit soort algemene voorwaarden voor consumenten wel toegestaan? Fair voelt het in ieder geval niet!