In Januari een telefoontje besteld met 2 jaar 50 % korting op het abonnement. Toen uiteindelijk na 5 weken de telefoon per koerier bezorgt werd, zat er een verkeerd contract bij, deze gaf maar voor 6 maanden 50% korting. Ik heb het telefoontje geweigerd en direct met Vodafone gebeld. Daar kreeg ik [edit redactie: naam verwijderd] aan de telefoon, allereerst sprak hij zo zwaar Limburgs dat het me moeite kostte hem te verstaan! Na wat heen en weer geklets verzekerde hij mij dat de telefoon opnieuw zou worden uitgeleverd.
Na 14 dagen stilte van de kant van Vodafone, maar weer eens gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef? Kreeg ik weer die onnozelaar aan de telefoon (die [edit redactie: naam verwijderd] dus!)die mij absoluut verzekerde dat hij ervoor ging zorgen dat het goed kwam, maar dat zou wel 14 dagen duren.
Wederom verstrekte hij mij foutieve informatie, want zoals later bleek, wordt bij weigering de bestelling geanuleerd.
Nu is dus die aanbieding niet meer op de site, je kunt dus niet meer voor dat geld (8.75 per maand) een abonnement afsluiten ze zijn nu allemaal 3 euro duurder dus op 24 maanden 72,- euro!
Wat nu? Dank zij die incompetente , leugenachtige kerel loop ik die deal mis. Wat kan ik nu nog doen?