BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

incasso usenext

Bijdrage door gebruiker
03-05-2010
5 reacties
23 oktober 2009 kwam ik op de site van usenext(.com), er werd geadverteerd met een maand proberen voor 1 euro. Dit leek mij geschikt en heb betaald met mijn paypal rekening.
Vervolgens kreeg ik 2x toegangsgegevens welke niet werkten en met ziekte in m'n lijf heb ik er niet meer bij stilgestaan.
12 april 2010 kreeg ik een reminder van incassopartners(.nl) om € 100,35 over te maken tbv een openstaande rekening van usenext, bleek er in de voorwaarden te staan dat het automatisch een abonnement werd. Automatisch incasso werkt niet in Paypal (zou volgens de voorwaarden geaccordeerd zijn) en van usenext heb ik in die tussentijd geen rekening ontvangen.
Incassopartners heb ik toen benaderd en kreeg antwoord dat ik contact met usenext moest opnemen, dat kan enkel met toegangsgegevens en die werken niet. Vragen zonder deze gegevens konden wegens drukte wel 4 weken op zich laten wachten.
3 mei 2010 kreeg ik nogmaals een mail van incassopartners met het verzoek om € 157,66 over te maken, na contact verwijzen ze mij weer naar usenext.
Van usenext heb ik nog niets vernomen, van hun diensten heb ik geen gebruik kunnen maken omdat de toegangsgegevens niet werken.
Hoe ik van deze dienst af moet komen is niet bekend, support per telefoon is enkel in buitenlandse taal.
Heeft iemand een suggestie hoe dit te verhelpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.