BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Incasso niet gestopt na beëindigen contract t-mobile

Bijdrage door gebruiker
28-05-2018
5 reacties
In februari van dit jaar kwam ik erachter dat t-mobile maandelijks twee bedragen afschreef van mijn rekening. Het ging om de kosten van mijn huidige contract en de kosten van het contract dat ik in september 2015 had beëindigd.
Na contact met de klantenservice kreeg ik op 7 maart een brief met daarin een toezegging het geld zsm terug te storten. Tot op heden heb ik echter niks ontvangen en bel ik hen regelmatig om mijn klacht hierover te bespreken. Zij zouden mij op 28 mei terugbellen om 12.30 maar niks gehoord.
Graag zou ik willen weten hoe ik de zaak kan bespoedigen.

Met vriendelijke groet,
Sanjay Pierkhan


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.