KPN heeft sinds kort weer iets nieuws bedacht n.l. het volgende:
Op je factuur staat datKPN vanaf 20 september € 1,25 in rekening brengt als je GEEN automatische incasso laat uitvoeren.Dit is toch pure diefstal+ datKPN jou dwingt een incasso te nemen?? Schandalig want op deze manier heb je straks helemaal niets meer over je eigen geld te vertellen, (Casema werkt met dezelfde taktiek) Ik doe al jaren Internet Bankieren en gebruik hun acceptgirokaart niet dus als het daarom gaat mogen ze dat papiertje van mij houden en mij alleen de factuur sturendat scheelt weer papier en kosten.
Kan KPN jou dwingen die boete van € 1,25 te betalen? ook als jeInternet Bankiert??